Tjejsidor!!!!!!

Haha jag fick mig ett gott skratt. Hemma hos pappa kan man hitta massa gamla roliga grejer, jag hittade en skoltidning från när jag gick i femman. Haha min storasyster (som för övrigt är på väg hit) har skrivit en bokrescension om en tvillingbok, haha. Fast nu var det inte det som var humor, utan det är en alldeles speciell artikel skriven för tjejer. Så här står det: (observera att jag skriver exakt som det står i skoltidningen)

TJEJSIDOR!!!!!

MODE:
Det senaste modet från London är knälånga thaiyta byxor. Inom färgnyanserna så kommer det att vara modernt med rosa, turkos & baby blå. Det senaste inom skor är platådojor eller sleepindojor. Det är även modernt med midja korta tröjor.

Det här är till alla er som stiger upp varje morgon och kollar er i spegeln & säger fy!!! Det som oftast är felet är.... man tycker man är för tjock, håret blir bara fel, inga kläder passar & för mycket finnar rent ut sagt man tycker att man ser för bedrövlig ut.
Här kommer lite hjälp på vägen.
Gör sittups morgon oh kväll minst 25 st åt varje gång. Stäng av tvn 6 gå ut & gå. Stick till en frisör klipp dig eller färga håret. När du ändå är och klipper dig köp lite kläder som passar just dig. Köp lite nytt smink och testa en ny look. Vill du ha bort finnar utan en massa konstiga medel. Tvätta dig då med ljummet vatten och tvål som passar din hy. Så kanske du kan gå upp en morgon och säga wwwwooooow vilken brud.

TIPS!
För er som tror om jag inte äter frukost blir jag smal. FEL det kanske funkar i någon vecka men sen så blir du tjockare, ät frukost.

KILLAR: För alla er som får höra taskiga kommentarer av killar, stå på er vi har ju GIRLPOWER!!!!!!!!
TIPS! Ett bra tips till alla er som inte har pojkvänner. Vill ni ha pojkvän så var er själva & visa inte dom sidor som ni inte har.
                                                                                           

haha det verkar som om författaren till detta har bläddrat i sin storasysters Veckorevyn :P 25 situps om dagen så blir man smal ;) Förstår ni nu varför jag skrattade? Den där artikeln var hysteriskt rolig.


Kommentarer
Postat av: Sebastian Ahlm

Hej Angelica



kan vi vara ihop. [email protected] min msn om du vill lära känna mig

2010-11-23 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0