Google Translator

Om vi säger så här, mina svenska vänner tycker det är segt att läsa på engelska och om jag fortsätter blogga på engelska kommer de sluta läsa vilket innebär att jag måste berätta mina livshistorier på Skype och msn. Ja, och okej jag skriver på svenska på grund av min egna lathet. Jag måste ju liksom tänka mer om jag skriver på engelska och det där med att tänka har ju aldrig riktigt varit min starka sida. So my dear international friends, I´m gonna make it fair, I´m gonna write every second publication in english and every second in swedish. Thats why my dear friends I have added a Google Translator button in the left corner. Can you see it? Maybe the grammar wont be correct but you can still understand the context :)
Jag ska läsa klart kapitle i eclipse sen ska jag dunsa i säng. Fan man blir trött snabbt när man är så gammal som jag.

Google translator is the best? Dont u agree?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0