Funchatt

Jag ska berätta ytterligare en hemlighet för er, denna gången handlar det inte om mina silikonbröst eller jobb som glamourmodell.. Denna gången handlar det om mitt och Beccas topphemliga uppdrag åt Reinfeldt och hela svenska folket. Vi sätter dit sådana som borde suttit bakom lås och bom för längesen. Snuskgubbar som visar upp juvelerna i webcamen. Detta viktiga uppdrag är anledningen till varför vi sitter i vår lya bakom neddragna persienner (inte för att vi inte har några vänner) och dessvärre inte har tid att träffa folk. I vanlig ordning gick vi in på funchatten,, alla kommer väl ihåg funplanet? det som fanns innan facebook tiden. Det dröjde inte lång tid innan vi fått några (troligen feta) snuskgubbar som erbjuder oss att få se deras penisar i camen. Hur kan man tacka nej till ett sånt fint erbjudande? Efter 40 sekunders chattande la vi till honom på msn. Han drog fram den på en gång. Vem gör sånt? Vi spelade med i 3 minuter innan vi inte kunde hålla oss längre. Vi satte på camen i 5 sekunder, pekade och skrattade högt åt honom HAHAHA, sedan blockade vi honom. Fatta hur många pervon det finns där ute? Chattar borde förbjudas! Jag ska ringa min käre vän Reinfeldt och få ett slut på detta.



Det här är inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0