Köksångest

De som känner mig vet hur dåligt jag mår när jag står i ett kök framför spisen, eller när jag hackar grönsaker och annat tråk man gör i ett kök. Det värsta jag vet är att laga mat. Jag äter helst gröt tre gånger om dagen för att slippa avancerade maträtter så som kokt potatis och kyckling. Men ikväll blir det andra bullar. Nej, jag ska verkligen inte baka bullar, så mycket skulle jag aldrig överdriva i ett kök. Jag ska laga trerätters åt min partner in crime, Becca. Hon har låtit mig vara inneboende hos henne hela terminen så det minsta jag kan göra är att skämma bort henne en kväll. I vanliga fall är det hon som lagar maten, men nu jävlar! Ett litet steg för mänskligheten, ett sort steg för Angelica Karlsson.


Jag har varit på Willys och inhandlat råvaror. Massa grönt, men vem älskar inte grönsaker? Jag har låst in mig i köket, önska mig lycka till för guds skull.

Kommentarer
Postat av: becca

det smakade super super supergott!!! tack för igår :) och hela den här terminen ;)

2010-05-22 @ 14:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0