Trissskrap

Varför ställde jag ens klockan idag? Jag är ju världens mest lediga person. Sedan kom jag på varför, jag måste se triss kl 08.43. Det är dagens höjdpunkt, trissskrap på fyran. Idag blev vinsten 300 000. Jag gråter inombords av besvikelse när det bara står 50 000. Det är inte ens värt att skrapa fram det. 50 000 är min framtida månadslön, minimun då alltså lalalalala.

Nästa fredag kommer Sofia hit! Jag känner mig lyckligare än aldrig förr. Hon ska vara här en hel weekend, vi ska på PPP, åka till Falun och spendera massa kvalitetstid! =)


Jag hälsade på Sofia i Lyon i höstas, hon bjöd på pinnar som till nattmat efter att vi gått vilse.

Nu ska jag läsa ett kapitel i Breaking Dawn innan Becca kommer hem! Vi ska tvätta :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0