Värsta mardrömmer någonsin

Jag bävar lite för att gå och lägga mig, jag ska dra ut på det så länge det går. Och nej det är inte för att jag är ensam hemma och är mörkrädd. Jag hade en hemsk mardröm förra natten. Jag skrek rakt ut när Becca väckte mig. Jag drömde att jag var fattig... Jag drömde att allt jag hade var 200 kronor och hade inte råd att äta ute tillsammans med Camilla och Shannon. Vilket nederlag att vara så fattig att man inte ens kan göra regelbundna restaurangbesök. Det är en mardröm för mig. Jag var lite skärrad till en början, men när jag vaknat till ordentligt insåg jag att det bara var en dröm och att jag fortfarande är rik som Joakim von anka. Nog pratat om mina pengar. Tänkte bara tala om för er att jag överlevde träningen och dett enda jag känner av är lite hjärtflimmer, men det kanske är normalt?


Jag brukar ta en liten simtur i mitt kassavalv.

Nu ska jag lägga mig i sängen, läsa Breaking Dawn och snora lite :)

Guten Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0