Tvingad till att blogga!

Kära bloggen!

Nu har min kära vän Sofia övertalat mig att skaffa blogg... så nu är det bara att sätta igång att blogga!

Idag har jag och Sofia kuckilurat lite med David och Jakob... kuljul!
Varmt har det varit oxå.. pust och stön!

Hmmm vad skriver man mer i en blogg???

Största sorgen någonsin var när Dumbledore dog igår natt ; (   "SNYFT" Jag grät som ett litet troll!!
Och nu måste Harry bekämpa Voldemort utan honom...

Okej jag erkänner,, jag är ett stort fan av Harry Potter! Längtar redan tills de släpper den sista boken!!

Nu ska jag ta och sova!

Byebye Bloggslogg!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Äntligen blogg=) nu får du lägga in snygga bilder på dig=)!! puss

2007-04-27 @ 00:37:59
URL: http://soffipropp86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0