All by myself

Detta inlägget är det mest spontana jag någonsin gjort. Jag ligger på soffan, dricker en kopp te, väntar på att jag ska ta upp tvätten från tvättstugan, läser glamour och lyssnar på lugna favoriter samtidigt som jag ligger och funderar på hur härligt det är att vara solo och bara ha sig själv att tänka på, samtidigt som jag vill ha nån som skedar mig i soffan. Och vilken låt spelar de inte då? Jo "All by myself" .hahah den låten låter så ledsam men är såå mysig. Jag är här all by myself och just nu njuter jag av mitt egna sällskap.

idag har jag jobbat sista dagen!! Sofia har kommit hem!!! Jag åker hem till pappa i morgon!! Jag har världens bästa vänner!! Jag ska träffa Ia på onsdag!!
Livet är underbart just nu helt enkelt :)

Imorgon blir det svårare. Ett år sen Thereses begravning. Jag får inte glömma köpa blommor till graven. Röda rosor skulle nog sitta fint.

Har några olösta konflikter jag måste ta itu med . Jag hatar konflikter.

Läste nyss mitt horoskop. Så här stod det:
Detta är en bra månad för dig att finna frid i själen.
Spendera tid i ensamhet och ägna dig åt yoga, meditation och sysselsättningar som ger dig inre ro.
Du kan skapa bättre känslomässig balans och hitta ny livsglädje och mening i tillvaron.
En bortglömd vän kommer tillbaka i ditt liv och ger dig ny energi.

Min livsglädje har det aldrig varit några fel på även om jag stött på motgångar otaliga gånger det senaste året. Jag tar en dag i taget och än så länge har det gått bra. Vem är min bortglömda vän?? Emma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0