Morgonjogg och frulle

Ett varv runt Tisken var allt jag behövde för att vakna till :) Känslan av att vakna till samtidigt som fötterna flyger på marken i lätt duggregn är helt fantastisk måste jag säga. Och nu sitter jag här och ser på nyhetsmorgon och äter frulle. Helt fantastiskt! Jag är så lycklig över att jag ska hem till pappa på lördag, det är ungefär samma känsla som när man åker ner över jul och det är kanonstämning i luften. okej det kanske är lite fel årstid nu men om man kollar på vädret så är det ju samma väder som i december. Milda vintrar, iskalla somrar. För en gångs skull kommer jag älska att åka tåg. Jag hoppas på spöregn som piskar mot tågfönstren så ska jag sitta där med min laptop och surfa och äta choklad och dricka cola. Det kommer bli superduper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0