Stämmer absolut inte!!

Jag har gjort som alla andra och messat 118 100 och frågat vem Angelica Karlsson är. Saras beskrivning på henne var ju klockren ""vem är Sara Skyttner" fick jag svaret: "Sara Skyttner är en aktiv och spontan tjej på 25 år bosatt i Falun som föddes ***(mitt födelsedatum) i stjärntecknet fiskarna. På sin lediga tid tror vi att Sara tycker om att träna och tävla i orientering vilket hon gör för klubben Ljusdals OK, samt att umgås med sina vänner och att gå ut och dansa då och då."  Det där stämmer precis på Sara! TItta här vad jag fick för svar " Angelica Karlsson är 21 år gammal. Hon tycker om att gå och fönstershoppa med sina vänner. Nu på sommaren så är det sola och bada som gäller för Angelica" Ja ni ser ju själva. Finn fem fel liksom. Jag gillar att fönstershoppa men föredrar faktiskt att göra det själv utan några vänner. Sola och bada finns inte i mitt vokabulär denna sommaren då jag istället jobbar häcken av mig. Jag fattar inte vad de får allt ifrån eller hur det ens fungerar. Är det nån tragisk människa som sitter och hittar på allt eller?

Nu ska jag diska åt Becca som tack för att jag får vara här.


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0