Tyngdlyftarpung

Som svar på Teres kommentar till förra inlägget så har jag verkligen inte missat tynglyftarnas paket i deras trikåer. Deras uppenbarelse ger mig svindel. Det är en mardröm att sitta framför pappas 40tum tv när det vankas tyngdlyftning. De är fullkomligt enorma ju! Att vinna den estiska guldmedaljörens hjärta är min dröm, äntligen någon som kan bära mig över tröskeln.

Åh IKEA katalogen har kommit! Jag älskar doften av katalog, kataloger i alla former och färger. Jag vill ha en parfym som luktar bibliotek med en sötma av bokmal. haha pappa sitter och sniffar i katalogen likt tjuren Ferdinand när han luktar på blommorna under korkeken.
Imorgon bär det av till Falun igen. gött mos. Tenta på fredag, kanske borde plugga lite mer. Är det samma frågor som på första tentan så klarar jag den men om det är nya frågor så jaaa hmm.
Jag hittade min gamla mobil i en låda på mitt rum innan så jag har roat mig med att läsa gamla sms och tittat på gamla bilder från gymnasiet och på ett gammalt ex. haha
Nu är det min tur att titta i katalogen!

Tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0