3 avklarade

Nu är tre uppgifter på mitt lilla "to do" papper avklarade. Det går ju framåt iaf. Såg nyss Becca gå utanför skolan till bussen iklädd sina jobbkläder och jag är henne evigt tacksam för att hon jobbar åt mig idag. Jag har så mycket att få avklarat att jag inte ens hinner äta lunch, då är det illa!! Jag behöver en slav som kan införskaffa mat och som matar mig så att det bara är att tugga :) Så om det finns någon som behöver ett extrajobb som min personliga slav, skicka din ansökan till [email protected]. Bra lön och extra förmåner till jul. Bifoga gymnasiebetyg och övriga meriter i en enskild mapp. Jag söker någon med erfarenhet av människor vars humör och blodsocker åker bergochdalbana. Du bör vara tålmodig, stresstålig och med bred kunskap inom kost och näringslära.

Ge mig en slav nu!!! Dumt av amerikanarna att avskaffa slaveriet, det skapade ju mängder med arbetstillfällen. Obama får ta upp denna viktiga världsfråga.. Mer slavar åt oss stressade studenter!


Utan slav, ingen mat. Jag överlever på vatten, luft och kärlek. (kärleken från mig själv till mig själv)

Nu ska jag plugga lite till tentan i tjänstemarknadsföring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0