Fitthal

haha jag kan nastan skratta i allt elande nar jag ser min egna rubrik, men ni fattar val vad det ska sta, jag har inga svenska vokaler har i Thailand. Som sagt var jag ju hos tandlakaren och nar fan ska de tillampa studentrabatt!!,, jag var tvungen att skriva utropstecken for jag vet inte hur man gor fragetecken. Tandlakarjaveln hittade ett litet litet ynka javla hal som han lagade med en gang utan bedovning,, lite ilningar kan man val overleva,, usch fy det finns ingen obehagligare kansla an ilningar. Jag ska tala om for er att det blir inga julklappar i ar och Salen pa nyar finns knappt i mitt vokabular langre for jag har en javla tandlakarfaktura pa 960 javla kronor att betala... Jag hade inte ens tillrackligt med pengar pa kortet for att kunna betala sa jag far en faktura istallet. Sa har bitter har jag inte varit pa lange. Det ar nastintill omajligt att kunna betala tandlakaren nar man redan lever pa 1000 kr under existensminimum.
Nar jag blir rik ska jag stoppa munnen full med porslinstander a la Carola.

Inse vilket skitvader det ar har, 5 plusgrader! En vit jul kan man ju bara dromma om. Nasta ar ska jag fira julen i Nebraska.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0