Föreläsning

Sitter på föreläsning och håller på att kissa på mig samtidigt som jag håller på att svälta ihjäl. läraren går igenom gapanalysmodellen,, hmm den har man ju aldrig hört talas om,, orkar inte lyssna på repetitioner just nu. Ska ner till repan och säga hej till Gloria på rasten och så  sitter jag och överväger om jag ska följa med Terese direkt till carro sen efter föreläsningen eller om jag ska plugga lite på tentan. Blir nog så att jag går med terese,, Jag hann inte äta lunch idag, var tvungen att skriva färdigt en uppgift till engelskan, jag skrev klart den igår men datorn sparade den inte, konstigt som fan! Så jag var tvungen att börja om från början, men som jag skrev i morse, ingenting kan förstöra min dag,, inte ens när det var brandövning på skolan innan var jag bitter..



Nu är det rast!

Kommentarer
Postat av: Gloria

Och så glad jag blev över att du kom förbi och sa hej! Förgyllde min bittra tid vid datorn och uppsatsen. Vi får definitivt ta en fika innan jul, haha jag vet, men tiden går så fort. Nästa vecka någon gång kanske? puss på dig!

2008-12-04 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0