God jul i massutskick

Vad tror ni det första var jag stoppade i munnen i morse förutom sista luckan på chokladkalendern? Två sega skumtomtar från Cloetta givetvis :) Det är bara början, jag ska äta skumtomtar tills de ploppar ur öronen på mig. Om 40 minuter ska vi infinna oss hemma hos mamma och äta julfrukost och öppna lite julklappar. Christoffer har dock inte visat sig ännu så det kanske är dags att väcka honom. Väderprognosen är grått, dimmigt och underkylt regn. Var det i Nebraska jag skulle fira julen nästa år?

Alla "God Jul" sms uppskattas på julafton men det finns såna som uppskattas tusen gånger mer än dessa opersonliga mass-sms. Durridutt låter det från mobilen, aha säger jag till pappa, ytterligare ett massproducerat sms från någon "God Jul önskar jag dig person".. Men icke då,, slå det här om ni kan:
Snön ligger vit på taken
Endast Anders är vaken
Då klockan är tidig tänkte jag en dikt i detta sms pränta
Allt för dig min vackra jänta
Så nu hoppas jag dagen blir helt utan strul
Å önskar dig kära Angie en riktigt
GOD JUL

Jag hoppade högt av glädje men inte allt för högt, jag misstänker att ni är fler som fått detta sms :) Anders i ett nötskal så att säga, haha,,
Jag ska INTE skicka några massproducerade sms i år, men något rimm kan ni nog inte räkna med.
Nu hörde jag Christoffer öppna dörren så nu kanske det är dags att göra en slutspurt innan vi åker, packa ner julklapparna till syskonen och fixa håret.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0