Jag ger inte upp så lätt

Mina humörsvängningar kan avslöjas i mina blogginlägg, jag var nära att ge upp för någon timma sen men det var innan Kevin i Idol uppenbarat sig på teven. Mitt liv hade underlättats om han flyttade till Falun och lyste upp min tillvaro och så kan han sitta på skolan och plugga med mig,, då hade jag varit toklycklig! Han måste vinna Idol! Jag lovar att köpa hans skiva när den kommer ut,, haha. Inte ofta man köper en skiva,, jag är en radiomänniska (host host,, ingen nedladdning här inte). Efter Idol ska jag ta tre djupa andetag och skriva om min engelskauppgift,, jag ska skriva den på papper för att försäka mig om att de inte försvinner från datorn.. mitt dokument har sprungit och gömt sig någonstans i modulerna och ligger och kuckilurar med alla mina errors och invalid enters.

Vissa här har fått till det inatt, det lyser i ansiktet på henne, haha.
Åh Ida dricker kaffe, jag älskar doften av kaffe för det luktar hemma. Ida och Karin sitter och äter frukost kl 13 och jag kanske borde äta lunch, fast jaghar kappt rört ett finger på hela dagen så jag är inte överdrivet hungrig.. Ska träna skivstång kl 16.30,, jag har träningsvärk från muskelslipandet på gymmet igår så det kommer kännas på träningen idag.. åh jag längtar redan!

Nu är det utröstning på Idol!! spännande.



Det här är mannen som räddade min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0