Jag svälter

Idag har jag för en gångs skull tagit med mig lunchlåda till skolan men jag har lyckats glömma bestick så nu sitter jag här och halvt svälter ihjäl. Alex vägrar att införskaffa en gaffel åt mig.. uselt av honom. Jag har noll energi kvar nu så tjänstemarknadsföringen går in och sen ut.  Anna hade ångest för att flytta från britsen (britsen är värre än locus) så hon har bestämt sig för att bo kvar där... Spännande att se vad jag får för rumskompis,, om jag ens får någon,, det kanske blir till hösten isf, inte så många som börjar plugga på vårterminen.


Jag är alltid hungrig och om jag inte är hungrig så är jag vrålhungrig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur kan man frivilligt bo på britsen egentligen? Rätt trevligt folk iofs, men så sunkigt! (sa innehavaren av Faluns i särklass renaste lägenhet :P )

2008-12-11 @ 01:12:53
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/
Postat av: Angelica the sexy bitch

över min döda kropp att jag skulle bo på bristen!! vägglössen kryper in i sängkläderna!! juh! haha

2008-12-11 @ 09:04:58
Postat av: Anna

Jag gör det! för jag har insett att jag tycker om människorna där för mycket å sedan ska det sägas att jag tycker vårt lilla kök är det fräschaste på britsen....men visst är det sunkigt, hallå byggnaden är orginal från 70talet.. förlåt angie men jag hoppas du älskar mig ändå..

2008-12-14 @ 19:29:58
Postat av: Anonym

Jag gör det! för jag har insett att jag tycker om människorna där för mycket å sedan ska det sägas att jag tycker vårt lilla kök är det fräschaste på britsen....men visst är det sunkigt, hallå byggnaden är orginal från 70talet.. förlåt angie men jag hoppas du älskar mig ändå..

2008-12-14 @ 19:30:50
Postat av: Anna

Sorry...de blev två..

2008-12-14 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0