Juldagspromenad

När juldags dag glimmar
jag vill på promenad gå
där jag i skogens stigar
trippar lätt på tå

Haha jäklar vad poetisk jag är. Nu har jag och pappa varit ute och gått i två timmar över stockar och stenar alla goda renar ingen kommer här fram förrens han säger sin käraste namn. Kallt och friskt är det ute blåser sommarvind göken gal i högan lind. Nu ska vi äta julmat här har vi ljus här i vårt hus julen är kommen hopp farrellalalala. Jag lever i en musikal, pappa fick Mamma Mia av mig och jag håller just nu på att drömma mig bort i en värld där jag är stjärnan på scenen. Bra film var det faktiskt, Christoffer däremot var lite skeptisk till den.

MAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0