Julkalendern

Jag är förkyld som en snögubbe men julkalendern fick jag inte missa så när jag ändå skulle upp så tidigt passade jag på att tvätta  lite. Årets julkalender verkar ganska lovande faktiskt till skillnad mot de senaste åren. Sist julkalendern var riktigt bra var när Håkan Bråkan gick, kommer dock inte ihåg vilket år det var. Julkalendern var bättre förr, jag kanske borde börja betala TV-avgiften så att SVT får lite resurser för ett kunna producera något bra program för en gångs skull.. Jag gillar inte Public service så värst....

Oj typiskt mig att glömma bort att spara inlägget så jag får väl fortsätta här då :) Har precis kommit hem från skolan och lagar lite lunch,, ja jag vet att klckan är halv fem men jag var inte hungrig på lunchen och ska jag va ärlig så är jag inte hungrig nu heller, ska bara äta för ätandets skull. Jag är inte så dum att jag inte vet att mat är livsviktigt och dessutom ska jag träna ett danspass kl 19 så ja måste nog fylla på med lite energi. Usch jag vet inte vad det har varit för fel på mig idag, jag har haft gråten i halsen nästan hela dagen. Jag hatar när det blir så, men inte ens jag kan vara på topp hela tiden, jag är inte mer än bara människa.

Pratade med Anna nyss och hon har lämnat intresseanmälan på Idas rum!! På Kopprstaden sa de att ingen annan lämnat en intresseanmälan så Anna kommer få rummet om hon tackar ja :) Det kan bli sjukligt kul!



 

Kommentarer
Postat av: rödjackan

Så synd att Anna ska flytta in hos dig nu, för du ska nämligen flytta från järnet, de som bor där har dåligt inflytande på dig så jag har fixat en lägenhet till dig och mig i Grycksbo!

2008-12-01 @ 16:58:53
Postat av: Carro

Du har fått en blog award av mig tjohoo, se det som en för tidig julklapp =)

2008-12-01 @ 17:21:18
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0