Kan inte hålla mig

Måste blogga!!! Cravings för fan. Hade tänkt att vänta med bloggandet tills Christoffer kommer hem för han har alla bilder på mobilen som vi tagit på vår långpromenad. Han är och hämtar Johan på sjukhuset,, ja min lillebror, hans tjej och deras lilla Alexander bor där för han ligger fortfarande i kuvös, men nu väger han hela 2500 gram, det är ju skitmycket om man jämför med när han föddes, då vägde han strax över 1000 gram. Han har legat i kuvösen och ugglat sen den 20 oktober, längtar tills de kommer därifrån! Imorgon ska jag, pappa och Christoffer åka dit och hälsa på och när vi gjort det ska vi åka till Madde min storasyster i Borås och hälsa på henne och Martin hennes pojkvän. Det ska bli asnice!

Fan kan inte Christoffer krokodil komma hem snart så att jag kan ladda upp med bilder, vi har varit ute och vandrat i kuperad terräng, lera, mörka tunnlar, krigsbunkrar och stora skogstorn. Christoffer borde vara glad över att han har en så hurtig storasyster som tar med honom ut på konditionskrävande promenader nu när han ska göra lumpen efter sommaren. Jag älskar att gå, jag kan gå i evigheter och när man dessutom har Vätterutsikt, Visingsöutsikt och Västgöteutsikt är promenaden en liten fröjd för själen :)

Efter den långa promenaden åkte vi till Ica och handlade julmurre och choklad så nu är vi laddade för Harry Potter om inte pappa nu absolut måste se På spåret.
Jag har värsta planerna för vad jag och Christoffer ska göra hela veckan när jag är hemma och sen om han tycker om planerna, ja det är en annan femma. Fan jag har ju inga vänner kvar här nere längre så då får man roa sig med familjemedlemmarna :) hehe  jag tror jag varit ute och flaxat för länge för att folk här ska komma ihåg mig.

Näpp nu ska jag surfa runt lite medans jag väntar på mina små bröder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0