Kåren när den är som sämst

Kåren igår var inte överdrivet kul men förförfesten hemma hos Carro var trevlig.. Det är ju inte varje dag man hänger med miljonärer så att säga =)
Efter vår lilla förfest hemma hos Carro på jax gick vi till mångatan och sen till kåren.. Spännande,, det var samma folk på kåren som på förfesten och det säger väl hur mycket folk det var på kåren igår.. Det var seeeegt, Vickan var full och glad och agerade dancing queen, jag satt i ett litet hörn och var åskådare. Hehe undra hur många gånger Vickan sa "Oh my God" igår, så långt kunde jag nog inte räkna :)
På vägen hem från kåren till Vickan så halkade hon och föll pladask på ryggen och slog i huvudet i marken, det var nästan så att man kunde höra skallen spricka. Hon hade världens största bula när hon vaknade idag och säkerligen en liten hjärnskakning. Stackars lilla Viktoria!

Gah jag kom nyss på att jag syndade igår,, jag åt SKUMTOMTE från Cloetta!!! Neeej jag får ju inte äta det förrens på julafton :(


Carro, Jag och Terese sipprar på vår alkohol. Jag älskar att vara omgiven bland miljonärer. Min golddiggerblick säger allt.

   
Nils bjöd på pepparkakor som han så vackert lagt upp på ett laxfat. Jag åt upp samtliga pepparkakor så nu är jag snällare än någonsin. Drack ekologiskt vin,, DB tyckte jag kunde dricka med gott samvete, jag rädder ju världen och två svältande gubbar från Argentina som odlat druvor. Provade den nya glittriga julcidern, glittret svider i urinröret, härligt.


Nils älskar att äga!


På väg till kåren halkade Viktoria ett flertal gånger,, Oh my God!!


Faläng shottade en färglad shot.. Tror dock inte den var lika god som den ser ut.

Nu ska jag ha engelska seminarie!
Tjipp och Hej!

Kommentarer
Postat av: susann

HAhA vi måste festa SAMTIDIGT i borlänge nästa termin!!!!

2008-12-06 @ 11:30:12
URL: http://harkorhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0