Pannkakspappan

Detta ständiga middagsproblem, pappa vet aldrig vad han ska laga till middag så nu står han och steker pannkakor för fullt. Stadigt! När jag blir stor ska jag inte ha någon familj så jag kommer aldrig behöva laga mat som alla tycker om, jag ska bara tänka på mig själv, eller rättare sagt min kock ska tänka på mig. Jag kan klara mig utan städerska men en kock skulle jag kunna betala hur mycket som helst för och en PT hade ju inte heller varit helt fel,, fast å andra sidan så har jag grymt bra självdisciplin. Jag är ganska gammal, så när ska jag hinna bli rik? Jag måste bli rik, det är mitt mål i livet, framgångsrik och pengarik är två sammanlänkade begrepp. Jag har redan börjat spara till min första miljon, jag älskar att logga in på internetbanken och vila ögonen på beloppet på sparkontot,, okej jag överdriver det är långt kvar till miljonen.

Jag känner ingen julstämming längre när jag handlar julklappar, bara klaustrofobikänslor och svettningar i pannan så nästa år ska jag knappa fram alla julklappar på nätet. På fredag är är det mellandagsrea som gäller, vi ska inte vara hos mormor förrens kl 19 så jag kan shoppa hela dagen :)


Christoffer ligger i soffan och samlar krafter inför mellandagsrean. Han ska med vare sig han vill eller inte. Sofia tycker att Christoffer är het, hon ska ta första bästa tåget till Småland.


Jag ville bara va med på bild men jag har ingen bra bildtext.


Pannkakspappan är i farten, det verkar som att pannkakorna blir svarta och knapriga.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh:) kan jag inte få både din pappa och Christoffer? Jag kan inte välja..hmm...Ta med dig Christoffer upp till Falun så ska jag visa honom hur det går till på järnet;)

2008-12-21 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0