Strålar likt en sol

Jag är på cpbra humör idag trots att jag gick upp halv sex imorse för att börja jobba. Har jobbar samtidigt som Sofia die Schlampe idag fast jag slutade tre timmar före henne, haha,, Tiden flyger iväg på jobbet när man har Paul att spana på,,  min och Sofias stora kärlek, jag tror dock att han vill ha mig mer än Sofia,, haha!! och vet ni vad det bästa är? han är typ bara 25 år äldre än mig!! det är helt fantastiskt.. Carro min lilla vintergata har också jobbat idag, lyckan var stor när jag såg henne i sina söta små flätor.. jajamensan Profficeinvasion på Distans idag!

Ohlalaal vad kul att att du läser min blogg Jonna,, och ja singellivet är det bästa!! Jag kvävs nästan när jag inte bara har mig sjäv att tänka på. :)
Jag är så överglad idag så jag kan knappast fokusera på tentaplugg,, min inställning är just nu, går det så går det annars så är det ju ganska upphetsande med omtenta. Har druckit massa te, har tyvärr inget chaite kvar men jag överlever ändå.. Jag fúnderar på om jag ska åka hem till Gränna på onsdag eller torsdag,, det är mitt största ilandsproblem just nu.
Ikväll är det dans på Friskis!!! längtar redan, jag har överskottsenergi. Jul jul stråålande jul!!!

Igår kväll var jag sällskapssjuk som en liten hund,, jag insåg att jag knappt har några vänner.. shit jag fick verkligen tjata i en timma på Malin att komma hit och se på Wallander med mig och äta söndagsgodis.. efter mycket om och men så gan hon vika för mitt uttröttande tjat. Malin!!! jag älskar att du kom!!!!! Bland det bästa med Malin är att hon är så bright, och när jag umgås med brighta människor så blir jag också bright :) Ibland får jag det att låta som att jag är blond. Det är helt klart värt att traska hela vägen från Norslund till Järnet för att få hänga med mig och Karin framför teven :) Tänk på det Susann nästa gång du dissar mig!!!! tihi!



Voi!! kolla in min superba lunch, jag hatar fan att laga mat,, currykryddad couscous och wookade grönsaker,, kan det bli mer fantasilöst?
Ge mig julmat!!!

Kommentarer
Postat av: Dissarn

haha jag ska... Satt med tentaplugg hela natten... sen hur seriös tentan blev,det är en annan femma=)

2008-12-15 @ 17:41:46
Postat av: Malin

Öh! Hallå! Du får det att låta som att jag bara "NÄE ANGIE JAG HATAR DIG ORKA GÅ TILL JÄRNET" när jag i verkligeten var fisigt bakfull och hade åkt bil hela dagen! Så det var banne mig kärlek att jag ens tog mig över till Järnet! :D

2008-12-15 @ 23:10:56
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0