Välsvarvade ollon

Åhh ge mig ett välsvarvat ollon att suga på! Ida gav mig uppdateringar om hur många grodor som hoppar ur munnen på mig på fyllan,, jag hade legat i min säng och ropat till Björn att jag har hört att han har ett fint ollon.. Det kommer jag definitivt inte ihåg men det förvånar mig inte det minsta att jag har uttryckt mig så vulgärt. Usch jag hoppas verkligen inte att pappa läser detta inlägget, gulp, då får jag nog inga julklappar. Allt jag begär är välsvarvade ollon och underarmar,, hur svårt kan det va att få? Jag är inte storleksfixerad, jag är besatt av ollon, det är det enda jag tänker på.
Imorgon har jag tenta, håller tummarna för att något fint sitter i samma sal som mig med schyssta underarmar som jag kan vila ögonen på medans jag funderar över vad Blueprinting är för något..
Sofia tycker att jag flirtar på tok för mycket med allt jag ser.. jag har en rad med nyårslöften på lager,, jag ska sluta flirta, äta godis och dricka alkohol.. och så ska jag inte ha oskyddat sex,, det löftet har jag varje år visserligen men nu jävlar!
Vilket tror ni jag kommer lyckas bäst med?


Åh ett ollon när det är som bäst!
Ibland skämms jag lite över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0