Vinden har vänt

Jag är glad nu. Mamma ringde innan, hon ringer i snitt två gånger om året. Hon berättade den glada nyheten att min storasyster Madde är ledig på julafton. Yes!! Det är lycka för mig. Mamma sa att hon ville träffa mig, jag blev jätteglad. Nu har jag varit och tränat skivstång, det gick skitbra trots att jag har fruktansvärt ont i hela överkroppen. Anna, tränade vi verkligen magen igår?? Den gör nästan ondast så jag kan inte skratta längre.. hahaha jag få uttrycka min glädje med ord istället hahahahahaha. Jag ska hoppa in en snabbis i duschen och sen ska jag vänta på att Anna kommer hit, vi ska köpa söndagsgodis och se på TV, det är Wallander ikväll och Björn kommer förhoppningsvis också hit, fast Ida skrev att det är jag som vill att han kommer så det är kanske lite tveksamt ändå.. hehe i själva verket är det Ida som vill ha honom här.. Jag är ju bitter på honom för att han inte kom hit i onsdags och såg Bonde söker fru medmig trots att jag bjudit in honom.

Jag har ringt Janne på Proffice och pratat in på hans telefonsvarare och sagt att jag inte kan jobba imorgon pga jag har tokmycket att göra. Jag har tänkt att plugga p skolan från kl 8,, kan hända att jag skjuter på det till klockan 9,, kan bli lite tajt med julkalendern ;)

Duscha var det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0