Bullar och Bolster

Nu har jag varit och sett Narnia med William, den var humor rakt igenom. Min drömroll är att någon gång få spela en centaur. Ni vet en sån där som är halv häst och halv människa, jag hade varit skitsnygg som centaur. Innan filmen så var vi och åt på tzatziki, det var det bästa jag ätit på hela veckan! Filmen var en blandning av Harry Potter och Sagan om ringen fast okej den kanske var lite halvpatetisk emellanåt men jag skrattade iaf :) Och rädd blev jag oxå några gånger,, hahaha. Det var en asskön grävling som var hur humor som helst. Jag är typ kär i herr grävling. Lite dåligt slut dock med tramsig fjantig puttinuttig "romantik", det kunde de gärna hoppat över eller gjort en riktigt sexscen av istället. Det var fett nice att hänga med William igen för det var typ fett längesen.





Jag har fått ta hand om Beccas cykel nu när hon är hemma i Västervik. Jag var och hämtade den på stationen efter jobbet idag. Jag har knappt cyklat på 10 år så det gick lite vingligt i början och jag trodde jag skulle ramla över varenda gruskorn jag plöljde över. Men har man en gång lärt sig cykla så kan man :)

Idag på jobbet fick jag världens största plock med Imodium. Det används vid tillfällig diareé och den här människan hade beställt en årsförbrukning! 72 st jävla flaskor med diareémedicin!!! helt sinnessjukt! så där stod jag och klistrade i en timme och trodde aldrig det skulle ta slut. Den där människan måste verkligen ha problem med tarmarna. Missbruka Imodium,, hmm,, Den människan kanske skulle pröva blåbärssoppa nästa gång den inte vill skita på sig.

Det känns så skönt att veta att imorgon kan jag sova tills jag vaknar av mig själv och till och med ligga kvar i sängen :) men känner jag mig själv så kommer jag vakna med tuppen och skutta upp och välkomna den nya dagen med öppna armar och tralla på den här låten ....

steg upp på morgonen
innan din dag var riktigt vaken
woowow vilken härlig dag

smög mig på knä till sjön
för att få se dig bada naken
woowow vilken härlig dag

lalalalalalala...
lalalalalalala...
lalalalalalala...

åh såg du mig?
såg du vem det var?

jag hade satt mig ner
när du tog av dig dina kläder
woowow vilken härlig dag

fick syn på svalorna
dom kunde lova vackert väder
woowow vilken härlig dag

sedan ska jag tralla på den hela dagen :)

Någon som vill ligga och glassa vid maserhallen imorgon???? JOIN ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0