Freitag für alles

Vaknade och trodde det var en helt vanlig dag, gjorde lunchlåda, åt frukost, läste Carros blogg. Uhh, satte frukosten i halsen. Det är juuu fredag!!! Hade jag inte läst Carros blogg hade jag helt missat det. Jag är lycklig med andra ord.
Idag har jag inga tankar på att plocka stomi i en timme. Jag gjorde det igår och höll på att kräkas av uttråkning. Jag sprang fram med min vagn för att få det färdigt så fort som möjligt. Väderprognosen idag är (ska bara kolla ut) mulet och säkerligen kallt. Hoppas det lättar upp till imorgon.

Jag skämms lite oxå just nu. Jag kanske inte riktigt hänger med i svängarna men jag såg Nelson Mandela på nyheterna nyss. Jag trodde han var död. Hade faktiskt ingen aning om att han levt på de senaste årtiondena. Hallå jag vet inte ens vad gubben har gjort som är så bra förutom att han suttit i fängelse. Men det trodde jag typ var under andra världskriget. Men jag är inte bitter för att jag inte kan något om Nelson Mandela, jag är så bra på så mycket annat. Till exempel klistra klisterlappar och platta håret.
Det verkar som om hela helgen kommer bestå av regn, regn och åter regn. Men bada ska jag fan göra ändå. Det kan bli mysigt att sitta i en kall stuga och värma varandra med våra bara kroppar. haha eller not. Vi kommer klaga på vädret hela helgen och gå varandra på nerverna, alkoholhalten bör med andra ord höjas.

Nu ska jag slänga på mig mina sexiga jobbkläder. Byxor som blir större för varje dag som går och en t-shirt med ärmar som sträcker sig ner över armbågarna. Välkommen betonggolv och smärta i benhinnorna.

JAG ÄLSKAR FREDAGAR!


Mandela, Elvis och 2pac lever!
Yo men!

Kommentarer
Postat av: Carro

http://www.anc.org.za/people/mandela.html



läs och bli allmänbildad din tölp!

hare nice i stugan vi ses på måndag

2008-07-18 @ 17:58:20
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0