Sovmorgon

Efter att ha gått upp 04.45 i tre dagar nu så är det guld värt med sovmorgon. Börjar inte förrens 10.30 idag men hurtig som jag är så klev jag upp kl 06.55. Slängde in en maskin tvätt och sedan drog jag ut och sprang ett varv runt sportfältet med härlig musik i lurarna. Jag älskar att springa tidigt på morgonen innan frukost. Jag fantiserade om att sportfältet var Hyde Park och fötterna liksom lyfte från marken och jag var tillbaka i mina drömmars stad. Det första jag ska göra när jag flyttar till London är att ta en riktig genomkörare genom Hyde Park. Från Kensington Gardens hela vägen till Buckingham Palace. Jag kommer njuta av varje steg jag tar.
På måndag ska jag säga det första jag gör på morgonen att nästa vecka är sista veckan på jobbet. Fredag den 15 ska firas med buller och bång,, men hur?? Äta en glass kanske?? hehe.. Fan det har varit dåligt glassätande i solen denna sommaren och jag kan nog tyvärr inte skylla på att det är solbristen som tidigare var, det är mitt förbannade psyke. Varför kan inte jag som alla andra moffa i mig en glass utan att få dåligt samvete??!! Det är asdrygt men jag hatar känslan av att känna sig skyldig till nåt man egentligen inte gjort. Jag längtar tills jag kommer till det stadiet i mitt liv då jag börjat inse att jag går inte upp i vikt av äta en glass nån gång ibland. Den dagen får gärna komma snart. När jag blir gammal och och pensionär (jag ska jobba fram tills jag är 75) så ska jag bli världens rundaste gumma som åker på vin och choklad provning till frankrike och jag ska trycka i mig bullar och kakor hela dagarna,, hahha

Jag älskar nyheterna på tv4. Såg nyss ett inslag från Skara sommarland där de kan bli tvungna att stänga ner parken på grund av kalsonger under badbyxorna. I stort sätt alla killar har kalsonger under badbyxorna, varför förstår jag inte. Men i vilket fall så är det fartränderna i grabbarnas kalsonger som bidrar till att vattnet blir riktigt sunkigt... Så killar, av med kalosngerna och torka er i röven ordentligt!!!! (Nu Carro förstår jag varför du inte gillar att bada i pooler)

Flyttpackandet är klart, bara några småsaker kvar. Ska börja städa lite smått ikväll. Typ damma ur garderoberna och lådor och sånt. Imorgon kommer min mamma hit och ska hjälpa mig flytta. Ska till Kopparstaden efter jobbet imorgon och hämta nyckeln och sen är jag officiellt falubo igen :)

over and out

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja men tack. Att bada i pooler kan vara det sunkigaste ever.

2008-07-31 @ 15:44:02
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0