Urflippat

Ja det kan hända att vi gick lite för långt igår kväll. Carro var kalas redan när jag kom kl halv sju så då var det som det ska vara med andra ord. Min blogg blir alldeles för vulgär om jag ska gå in på gårdagens detaljer men we went crazy banana om man säger så. Efter lite för mycket vin och busande i sängen så fattade Carro det kloka beslutet att vi absolut måste fylleringa en jobbkompis som vi saknat så fruktansvärt mycket,, hahaha. Jaa det kanske inte var världens mest genomtänkta men det är ju kul att vi alltid kan roa någon iaf. Och hur kommer det sig att Carro har Gunnar på uppringda samtal??? Vi har sagt att hur onyktra vi än är så är det absolut förbjudet att fylleringa chefer och andra viktiga personer.

Idag har jag och Linus legat i sängen hela dagen och slappat. Det var mysigare än aldrig förr. Vissa dagar får man faktiskt ligga i sängen hur länge som helst. Linus gick för en timme sen för han skulle repa och jag ska gå och träna sen. Det ska bli sjukt skönt! Lite rastlös blir man ju dock av att mysa.

På onsdag kommer Hanna hem från USA och nästa helg så är det fest i Hannas sommarstuga. Jag längtar redan! Ska bara jobba en hel vecka till förrens det är dags. Denna helgen gick lite för fort om man säger så. Usch jag kommer vilja sjunka genom golvet på jobbet i morgon,,, och åhhh var han tvungen att komma ihåg den lilla incidenten med ljuset??!!! Carro!!! What to do?!

Imorgon ska jag till Falun och klippa mig på Attityd. Jättebra frisörer där. Mitt hår behöver verkligen en genomgång.
Jag vill träna NU! Ikväll ska jag träna dubbelpass. Först ett medelpass och sedan 70 minuter skivstång. Ska bli så härligt!

Jag har alltid älskat att ha vänner av det motsatta könet men nu får det fan bli slut med det för ibland blir det bara struligt och jag blir bara så sjukt irriterad. Det är väl inte mitt fel att folk blir kära i mig och sen inte kan förstå att det aldrig kommer bli nåt. Varför kan man inte bara vara vänner?? Kommer han inte över det nu så får det fan vara. Då vet jag ju iaf hur högt han värderade vår vänskap. Jag tycker egentligen det är lite smått barnsligt att pika någon så här i ett blogginlägg men eftersom inte han kan ta upp saker och ting face to face så är det så här han ska få det. Jag tycker du för tillfället är den larvigaste människan jag någonsin träffat och om du fortfarande vill att vi ska vara vänner så är det du som får höra av dig.
Shit, hörde ni hur töntigt det här blev. Nästan så att jag vill kräkas på mig själv. Trodde aldrig jag skulle sjunka till din nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0