Back in Sweden

Tjoolahopp då var man tillbaka till Sverige igen då :) haha blekinge är ju typ nästan Danmark så det räknas ju inte riktigt som helsvenskt. Jag var onekligen ganska fascinerad av att konduktörerna på tåget pratade skånska och att tåget mellan Hässleholm och Karlshamn var trespråkigt! jo minsann skyltarna stod på både svenska, engelska och DANSKA. shit det kändes som om jag var utomlands.

Iaf så var det jättekul att träffa Emma, kändes inte alls som om det gått 2 år sen sist. Dagarna gick fort och midsommarafton var lite regnig och kall så den var som midsommar ska vara, lite smått misslyckad med andra ord. jag var typ dödstrött redan vid tio så det var en lugn kväll.
Och nu sitter jag hemma hos pappa i min ensamhet och känner ett virus i min kropp som kommer utvecklas till en jobbig sjukdom om jag inte gör nåt åt det. Jag har suttit stilla hela dagen för att inte skaka om kroppen så att bacillerna virvlar runt i mig. Jag får absolut inte bli sjuk nu för imorgon bär det av hem till Borlänge på P&L!

Dagens bästa var när jag fick reda på att Carro fixat biljett så nu kommer den här festivalen bli onekligen mycket roligare!!! Ett tag funderade jag till och med på att sälja biljetten på tradera men vilken tur att jag inte gjorde det. Nu har vi till och med köpt biljett till campingen :)
ANGELICA + CARRO + CAMPING= ??? (den som överlever får se)
Planen för i morgon är att först åka upp till Thereses grav och säga hej, sen bolaget och sen sätta mig på tåget. Carro ska hämta mig på stationen och sen ska vi hämta ut våra festivalpass och sen ska vi ta en försmak på alkoholen och festivalen. Detta kan bli kul!

Idag har jag sett på två tragiska filmer som jag knappt vågar erkänna att jag tittat på ... haha först såg jag Scary Movie 3 och sedan såg jag på Titanic... Och nu kommer jag ihåg varför jag var kär i Leo Dicaprio ;)

Något som jag heller knappt vill erkänna är att jag längtar hem lite till Borlänge. Trots att jag inte gillar staden så trivs jag iaf med människorna där. Mest av allt saknar jag nog nästan att sitta på terapistenen med Faläng ;) fast jag saknar Anders och William lite oxå,,, och Linus..

Tjupp nu ska jag slänga på en till film och dricka lite te för att bli av med allt virus som växer i halsen.!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0