Grängesberg

Man hinner ju knappt trycka på spara förrens det är dags igen :)
Härliga Grängesberg med mycket att erbjuda (host, host), En typisk liten småby som man bara åker igenom. Jag har varit här en gång, när pappa hämtade mig och mitt flyttlass första gången jag flyttade från Falun då stannade vi och åt lunch där. Året var 2007, det var en varm sommardag i juni och jag var bakfull för kvällen innan var det bartömning på kåren och så hade vi reklammakare fest för vi firade att vi avklarat reklamproduktionskursen.
Det var med en klump i magen jag flyttade från Falun, jag hade bott i ett år i korridor tillsammans med ett riktigt härligt gäng. Dessutom så var jag lite småförälskad i Samuel på den tiden så jag grät en liten skvätt när jag sagt hejdå till alla. Så min erfarenhet av Grängesberg är som en klump i magen och kebabtallrik som växer i munnen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grängesberg är grängesberg, vad mer kan jag säja? En håla helt enkelt men låt mig ta med dig ut i skogen hem till mig istället! trevligare än berget fast man inte ser en människa...:)

2008-11-30 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0