Höstdepp

Vad är det med folk egentligen, just nu känns det som att hela Falun hamnat i en höstdeprission. Vart man än går ser jag folk som står och muttrar för sig själva och kastar sura blickar på förbipasserande. Är det bara jag som är lite paranoid eller har alla gått och blivit bittra? Hmm det måste vara finanskrisens fel. Jag är iaf på toppenhumör jämt (vem försöker jag lura?).. Just nu vill jag iaf inte se mer bitterhet så jag ska stänga in mig på rummet resten av veckan för att inte bli smittad med bittervirus.

Idag har jag suttit på skolan hela dagen och pluggat (eller iaf så gott det går när Alex gör mig ofokuserad) lite tjänstemarknadsföring. Så nu kan jag allt om blueprinting. Och vet ni vad jag ska göra nu? Ta ett powernap och sen ska jag träna skivstång.

Faluborna borde le som falukorvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0