Kumla

I Kumla finns det ett fängelse, så mycket vet jag om Kumla. Kumla får mig att bli sugen på dumlekola. Långsökt tycker ni? Kolaabstinens kallar jag det. Om jag skulle åka tåg för ofta skulle jag lida av kraftig övervikt och det är inte för att man sitter stilla så fruktansvärt länge, det är för att jag har så tråkigt så jag vill stoppa nåt i munnen hela tiden.
YES!! ätligen har jag kommit in på msn!! efter 2,5 timmar och nu är jag fan inte ens sugen på att konversera. Jag har fått nog av skrivande nu. Under hela denna tiden som jag uppdaterat bloggen hade jag kunnat gjort klart mina presentationer till engelskan men jag är sämst på att plugga när jag åker tåg, jag blir distraherad av allt folk. Det bästa med att åka långa sträckor är att man får se nytt folk hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0