Mitt egna sällskap...

går mig på nerverna såvida jag inte har massa uppbokat. Nä men faktiskt så kan det va skönt att bara få va själv ibland. Jag gick på träningen kl 10 sen iaf trots att jag hade haft natten från helvetet (läs förra inlägget). Det var ett jättebra pass med bra musik och instruktör. Efter träningen åt jag en brakfrukost som blev till en lunchfrukost för det blev visst lite sent. Och nu har jag bara legat på soffan och slökollat lite på Oliver Twist. Åh jag absolut älskar brittiska filmer.
Nu ska jag snart springa ner på stan och inhandla en dop-present till Amber. Det är verkligen skitsvårt att komma på vad man ska köpa men jag hoppas min lilla present duger åt det lilla flickebarnet :)
Kl 15 är det danspass på Friskis och jag är extremt sugen på att gå... Det blir det sjunde passet denna veckan men dans är så otroligt kul så jag måste nog faktiskt gå dit.

Lördag idag! Får jag äta lördagsgodis då?


Går jag på ett extra träningspass idag så får jag definitivt äta lördagsgodis. Haha jag förtjänar verkligen en liten skål :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart man får!!:) det man är sugen på behöver man...

2008-11-22 @ 16:04:21
Postat av: Elin

Vad har det blitt av rödjackan nu då?

2008-11-22 @ 16:11:32
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0