Spoon me

Jag har ytterligare ett förslag till moderatkvinnorna, ett förslag som faktiskt borde få en omröstning i riksdagen.
- Det ska vara en kvinnlig rättighet att få bli skedad minst en gång varje vecka, ca 5 gånger i månaden, eller 52 gånger om året.
Vad tror ni om detta? Min plats som representant för moderatkvinnorna kommer straxtillsättas av (trumvirvel),, ja just det, MIG!
Jag ska maila skolministern och be honom införa skedinstruktioner under biologilektionerna i åttonde klass. Det ska börjas i tid. En pojke blir ingen riktig man förrens han kan skeda ordentligt. Ja, men faktist det krävs en hel del teknik för att bli en bra skedare. För det första så är det tidsintervallen beroende på när skedningen sker. Det går att skeda tjejen en hel film såvida inte filmen är så spännande att man inte kan ligga still eller om Josh Hartnett medverkar i filmen (då kan man verkligen inte ligga still, och allra minst fokusera på denne som skedar dig). Dags att sova? Hur tröttna ni karlar än är så bör ni visa er partner den ömhet hon behöver, dock i måttlig mängd. Skeda henne tills ni är helt säkra på att hon somnat, sedan är det fritt fram för er att slappna av och öppna dörren för John Blund. Har hon inte hunnit somna, utan ni bara tror hon sover kan ni försäkra er om att ni sorgligt men säkert fått ett stort minuspoäng i er partners checklist. Har ni förstått? Tjejen somnar först sedan är det er tur. Det är som förr i tiden när man bara badade en gång om året vid jul, den som stod högst i rang fick bada först och i skedfallet så är det alltid kvinnan som står högst i rang.
Undvik att skeda henne hela natten, för hur mysigt vi än tycker det är att skeda så kan även prinsessan på ärten få nackspärr och värmeutslag. Hoppas ni har lärt er något av denna lilla snabblektion av skedning så får jag tacka för mig. Ha alltid detta lilla ordspråk i åtanke "En kvinna känner sig som kvinnligast när en karl greppar hennes midja ordentligt vid en riktigt bra skedning".
Nu kan ni börja skeda!



Jag har tagit en lovely morgonpromenad idag i kylan. Jag älskar att trampa på isfläckar så att det krasar under fötterna på mig. Nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag åka till Borlänge och plugga lite och så ska jag ha föreläsning. Och ikväll är det sista danslektionen innan uppvisningen. Det är tråkigt att terminen redan är slut tycker jag. Till våren funderar jag på att ta lektioner både i show och streetdans. Hmm det ska jag fundera på... Det hade faktiskt varit lite coolt att kunna grunderna till street... Ska bara se om jag har tid med det.. Ajdå jag kom nyss på i skrivandets stund att jag har nog lite ont om tid i vår när spexet dragit igång... Synd..

Ååååå jag blev glad nu när jag kom på att det är bonde söker fru ikväll! Yes mitt favoritprogram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0