It´s in her eyes

Dagen har flytit på superduperbra! Sista engelskalektionen avklarad så nu är det bara tentan kvar då vi ska skriva en assignment. Jag kommer i ärlighetens namn sakna kinesbrudarna. De är så sjukt härliga. Idag ägnade dom halva lektionen till att drunkna i mina ögon. De är helt fascinerade över gröna ögon. Jag är en outsider i min engelskaklass, enda svensken bland resten av världen. Eller okej kanske inte resten av världen men iaf Kina, Irak och Pakistan. haha jag är ju typ exotisk för dom. Efter att Mang Ling inspekterat mina ögon i evigheter så sa hon nåt som fick mig att bli generad, "If I was a guy I would have fall in love with you",, 20 sekunders tystnad för jag visste inte vart jag skulle ta vägen, fick en mindre skrattattack, haha sen sa hon"But hey I am not a lesbian" Yeah I know because I saw you snogged a swedish guy at the student union house... fnitter fnitter bland de kinesiska tjejerna. Jag har fått en helt annan bild av tjingalingor nu när jag pluggat ihop med dom. De är ju humor rakt igenom!!!
Delarus från Irak told me that God blessed me with beauty. Naaaw that´s sweet. Mer komplimanger åt folket!!

Fikan med Gloria var fucking fab! Känns helt fantastiskt att äntligen ha tid över för fika med mina kära vänner. Ååå jag fick sällskap med Monira ner från skolan till stan. Asnice att träffa henne för det var evigheter sen! Och nu har jag visst råkat boka upp mig med massa människor imorgon. Först var tanken att jag skulle va med Karin på Ölympics på kåren men nu blir det inget med det för det var för få lag anmälda, sen kom jag på att jag skulle styra upp något med Monira i morgon men nu har jag ju lyckats få till en våldgästning hos Rikard.. ojoj dubbeltrubbel. Men hänga med Rikard låter som en mindre usel idé.

Efter fikan tränade jag stationsjympa på Friskis. Det gick kanonfint! Energiiii!!!

Karin och Patrik är och dansar salsa på Mariannes och jag sitter hemma och ska plugga Event Management samtidigt som jag ska se på min stora kärlek, Gordon Ramsey. Jag måste checka av med Patrik om det är okej att jag har Gordon som mitt frikort :)
Jag älskar att min roomie hänger med min pojkvän på tu man hand.

Imorgon ska jag och Camilla på morgonjympan och sen äta frulle! myspys.

Kommentarer
Postat av: cindy

Komplimanger uppskattas alltid :) Men visst är det svårt att ta emot dem

2008-10-17 @ 00:05:23
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: Patrik

Det är helt OK att ha Gordon som frikort. Han är ju trots allt dubbelt så gammal som dig :)

2008-10-18 @ 11:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0