Pajkväll

Följden av att klockan vridits tillbaka är att det är ofantligt mörkt ute när jag ska börja jobba kl 7. Och jag är trött så att det skriker om det, blev visst lite sent igår. Jag och singlarna SS var hos singel S2 och åt paj som jag hade bakat och såg på film. För er som inte vet så bor jag och singlarna SS i samma hus här på Sture. Det blev väl kanske inte så jättemycket filmtittande, men vem orkar koncentrera sig på en film en söndagskväll? hehe jag var mer intresserad av en uppdatering från deras helg i Ljusdal. De verkade ha haft det cpkul iaf. Sara hade tappat en klack (utan att känna av det), Sofia flirtade till sig numret av H&Ms Art Director och Tess kräktes. Helt fantastisk helg. Oj nu måste jag borsta tänderna och fixa mig lite!


Genom buskar och snår har jag vandrat för att plocka hallon och björnbär till pajen, mjöl i hela köket inklusive mig. Ojoj vilket projekt det är att baka paj :)
Angelicas, när barnen själv får välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0