Vadå tabubelagt?

Vem har bestämt att det ska vara tabu att prata könssjukdomar? Detta tänker jag och Sofia ändra på. Jag älskar att ha givande konversatioer med henne på msn.

Angelica säger:

när ska vi kolla könssjukdomar??!!

Sofia! säger:

måste fan ringa nu när jag kommer tillbaka!!

Sofia! säger:

det kommer bli deppigt att få veta alla sjukdomar man har

Angelica säger:

jag ska spara på mina sjukdomar, de är en del av mig liksom

Sofia! säger:

använder du och patrik kondom?

Angelica säger:

kondom är för veklingar

Angelica säger:

vi har inte så mycket gemensamt så jag tänkte att om vi båda har könssjukdomar så kan vi hålla gnistran uppe

Sofia! säger:

ja men det e ju faktikst bra tänkt, som gemensamma små barn som ni vårdar

Angelica säger:

våra sjukdomar är våra kärleksbarn

Angelica säger:

som en vårta liksom

Sofia! säger:

en vårta att vårda

Angelica säger:

jag tror det är en myt att könssjukdomar är farliga

Angelica säger:

alla har dom, ingen erkänner

Sofia! säger:

precis, det är lika bra att vara öppen med det, det borde vara allas mål att få en könssjukdom, ett fint minne av någon man inte kände som man hade sex med

Angelica säger:

det är ju helt fantastiskt att vi redan nått vårt mål så här tidigt i livet

Angelica säger:

jag ska byta namn till Angelica von klamydia

Angelica säger:

Sofia af hiv

Sofia! säger:

jag tänkte precis skriva det men kom på att vi inte frå avslöja att det är jag som är hiv kvinnan för jag kan ju bli fängslad för det...

Angelica säger:

åh nej jag glömde, men det är lugnt, jag kan betala borgen

Sofia! säger:

men jag kommer ju bli uthäng i aftonbladet och expressen och ingen kommer någonsin våga ta i mig mer

Angelica säger:

i nöd och lust kommer peter stå vid din sida, om inte annat så löper vi en strap-on

Sofia! säger:

och du kommer ta betalt för att tala ut i pressen om hur det är att leva i samma kretsar som hiv kvinnan

Sofia! säger:

du gillar ju att tala ut i pressen

Angelica säger:

been there, done that

Sofia! säger:

haha har patrik sett den fina artikeln?

Angelica säger:

den där artikeln handlar om mitt förflutna, tycker du verkligen vi ska avslöja mitt tidigare liv?

Sofia! säger:

näe...okej det har du rätt i, vore inte bra om han fick reda på att vi höll på att bli misshandlade av turkar på grand hotell

Angelica säger:

det där var ditt fel rakt igenom

Angelica säger:

eller att jag har varit utsatt för mordförsök

Sofia! säger:

du det var inte min idé att ta med dem hem! mordförsök?

Angelica säger:

hjo-johan

Sofia! säger:

ja just det, nej det e bäst att han inte vet att det finns folk som är ute efter dig och vill mörda dig med en kniv utan skaft

Angelica säger:

näe patrik bör inte få veta att mitt liv inom snar framtid kan få ett drastiskt slut

Sofia! säger:

det kan ju drabba honom också om han är med dig när hjo-johan gör ett försök...

Angelica säger:

om något händer mig, lovar du då att ta hand om honom som om han vore din?

Sofia! säger:

jag lovar att hedra ditt minne och bli hans lilla duracellkanin

Angelica säger:

haha du kommer att älska patrik

Sofia! säger:

tror jag med, men jag måste faktiskt träffa honom medans du är i livet!!!

Angelica säger:

ja så att jag kan demonstrera hans komparativa fördelar

Sofia! säger:

vad gilalr han för tv-program? och du...gillar han punsch kottar?

Angelica säger:

oj, vad lite jag vet om patrik, men jag kan fråga

Sofia! säger:

ja gör det, det är ju en viktig fråga. har nu diskuterat politik än?

Angelica säger:

asså min politiska läggning kan ju få karlar till att springa ifrån mig. VI ÄR DOM BLÅA!!! DOM BLÅA!!

Sofia! säger:

haha så ska jag presentera mig för patrik när jag träffar honom

Är hon inte skön så säg?! Jag skulle bli överlycklig om hon fick praktik på Bangalore för då får jag behålla henne i Falun en termin till :) Det skulle va lycka!


Hhaha vilken smickrande bild på Sofia!! Tjejen som får gay-killar att börja fantisera.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Haha, det blir då ingen prakik för Sofia på Bangalore om dom läser den här bloggen :D

2008-10-18 @ 11:08:00
Postat av: Sofia

haha vet inte om jag vågar ha några mer konversationer på msn med dig;) men nu vet ju Patrik om hur det ligger till iaf!:)

2008-10-18 @ 11:34:44
Postat av: Angelica

ja men faktiskt, jag tycker vi ska va ärliga mot patrik

2008-10-18 @ 11:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0