Dimman är fet som grädde

Det är helt sjukt vad dimmig det är ute! Jag var ute och morgonpromenerade runt Tisken (en sjö) och jag såg knappt handen framför mig, eller okej jag såg iaf inte vattnet som annars brukar va så fint att titta på. Men icke.
De senaste dagarna har jag ägnat mig åt plugg och träning. I måndags var jag på danspasset på friskis, ett jätteroligt pass där det bara är att släppa loss. Fame I´m gonna live forever!!!!!!!!! Älskar att dansa till den låten :) Jag och Emma såg den musikalen i London och sen blev jag fast så att säga.
Igår satt jag med Viktoria och Frida på skolan och pluggade på vårt arbete till marknadsföringen. Vi ska göra en marknadsplan för Änglamark. Vet ni vad Änglamark är för något?
Jag shoppade ett par skitsnygga byxor på Gina tricot, det var erbjudande så de kostade bara 99 kr. Perfekt för mig som är student. Och på tal om student så var jag och Camilla med på radion igår. Det var en tjej från Dalarnas radio som frågade oss hur bra eller såligt vi klarar oss på studiemedlet. Hehe jag råkade visst göra bort mig. Jag sa att det beror på hur mycket utgifter man har som nu till exempel har jag fått en jävligt dyr räkning från Radio och TV-tjänst som jag inte har råd med att betala så jag ska ringa och säga att jag inte har nån TV... Woops ajdå ... Vi klipper bort det där sa radiotjejen. Hahahaha jag tänkte verkligen inte på att man betalar för radio oxå. Men hallå, studentrabatt tack på tv avgift.

sedan igår kväll tränade jag och det gick skitbra, jag fattar inte ibland var jag får alla energi ifrån.
Senare på kvällen pratade jag i telefon i evigheter med Patrik. Jag typ älskar att prata i telefon med honom,, eller okej kanske inte älskar men nästan iaf.
Inte imorgon, men nästa dag ska vi till London!! Det är såååå mycket jag måste fixa innan vi åker. Vi får skjuts av Patriks palestinska vän till Västerås för han bor där och ska ju ändå dit. Orka pendla mellan Borlänge och Västerås.

Oj nu måste jag verkligen duscha för jag ska snart bege mig för att möta Viktoria vid bussen så vi kan gå till Frida och plugga.

TJOPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0