London here I come

Väskan är packad och nu sitter jag här i undekläderna och försöker få tag på Patrik. Han jobbade i natt så jag hoppas verklien inte han ligger och sover nu. Runt kl 16 kommer hans kompis att köra oss till Västerås. Yay jag blir hämtad i Falun! Ska bligrymt kul att åka till London. Vi vet dock inte riktigt  vad vi ska göra men det finns ju alltid nåt att göra :)

Jag visste ju inte ritigt hur det låg till mellan min och Patrik så jag kände behovet av att fråga. Så igår i skolan frågade jag honom om vi dejtade eller om vi bara var kompisar som hänger på tu man hand. Vad tror ni svaret blev?

Imorse var jag och Camilla på friskis och jympade kl 7 och efter det åt vi frukost på friskis. För bara 25 kr får man äta hur mycket man vill och det finns massa att välja på. Typ som värsta hotell buffén :)
Sedan när jag kom hem höll Ida och Karin på och städade och gjorde det jättefint och så bakade Ida brownies så det luktade choklad i hela lägenheten. Och jag fick slickepotten!!!! yippie!!

Nu ska jag ta och sätta fart men efter helgen bloggar jag om hur vår weeken har varit.
Ha en bra helg alla! (min kommer dock antagligen vara bättre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0