Paki engelska

Seriöst asså, idag på engelska lektionen tänkte jag vara lite trevlig mot en av pakistanarna som var helt ute och cyklade när han skulle skriva en berättelse. Istället för att få kompletteringar senare av läraren så tänkte jag vara snäll och rätta honom. Han hade skrivit så här : My friend is thirtee-mid years old. ööööö Hur fick han till den meningen, så I told him that instead he can write something like my friend is in his mid-thirtees. Han var ju inte särskilt tacksam över min hjälp så han typ bara snäste av mig men läraren hörde det och sa att you should listen to Angelica because she is right.
Dumma pakis!

Efter en dags plugg och föreläsningar sitter jag nu på Friskis i Falun och väntar på att styrka/medel ska börja. Det ska bli fett nice att varva ner med lite träning.
Igår var det dans och det gick kanonfint. Koreografin börjar sätta sig. Efter dansen var det spex möte med alla härliga spexare. kul kul..
Oj nu dör snart mitt batteri!! gah måste avrunda nu.

puss puss "Love is in the air"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0