En avstickare

Tog en liten avstickare till datasalen innan föreläsningen i marknadskommunikation, det skulle jag aldrig gjort för jag håller på att kväljas till döds av svettdoften. På min skola är det inga lanande datanördar som luktar svett, nej det är folket ifrån öst som luktar en blandning av svett och curry. Är inte deodoranten uppfunnen i vissa länder eller är det bara vi västerlänningar som kan skilja på fräscht och ofräscht?
Har suttit på Waynees med Alexandra och pluggat,, den där lilla flickan behöver minsann en liten spark i baken för att sätta igång med något ;) Jag ska bli hennen inspirerande mentor genom livet och tvinga henne läsa kurslitteratur tills hon stupar. Låter det som en bra idé Alexandra?

Nu ska jag pallra mig iväg på föreläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0