4 möten

Nä men attans bananer, inte ens räkna kan jag. 3 möten, pyttsan heller, jag har 4 möten idag. Ett möte är iaf avklarat, jag och valerie har beslutat huruvida man ska kunna köpa spare parts till Boston pianos i retailer shops eller inte. Vi listade fördelar mot nackdelar och drog beslutet att jo visst ska våra kära kunder få tillgång till reservdelar i den lokala musikaffären. Nackdelen är dock att kunden kanske inte vet vad felet är och vilken reservdel som behövs. Detta tyckte vi dock var ett senare problem.

Ska strax ge mig av till nästa möte som handlar om såna där liftar som bilmekanikern använder när han reparerar bilens underrede. Ska vi etablera oss i europa eller inte? Joint Venture eller Licensing? Det är den stora frågan..

Har precis slängt i mig lite thaisoppe och ett knäckebröd. Tråkigaste lunchen sen jag vet inte när, igår kanske? Det jag längtar mest efter just nu är riktig mat. Jag vill ha svensk mat! Lagad mat! Jag vill ha lax! Ja ni ser ju att det inte är så mycket som krävs för att göra mig lycklig.
Vem bjuder på lax när jag kommer till Sverige?


Jag skulle allvarligt kunna döda för denna måltid.

Kommentarer
Postat av: angelica

jag kan bjuda dej på lax =)

2009-12-11 @ 22:03:03
URL: http://blondinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0