Dagens goda i bilder

Wooohoooo tro det eller ej men jag har avklarat en hel dag :) Är lite stressad just nu för ska strax i väg på danslektion men som alla andra kända bloggerskor så måste jag blogga trots tidsbrist ;)
Jobbade fyra timmar idag och trots att jag fick plocka loppor, det värsta man kan utsättas för på mitt jobb så gick hela förmiddagen smärtfritt... usch och vet ni vad? Jag tror karlar som kör truck är en kategori som måste utforskas lite närmre, jag blir lite småtänd (ville inte använda ordet kåt just här) när de rattar på den lilla ratten, vet ni vad jag menar?
Ja iaf här kommer dagen i bilder.


Spotted by gossipgirl. Pojkvän själ flickväns vantar! Dessutom är det förra säsongens vantar, får det gå till så? Hörru Becka, jag vet tillochmed hur ditt vantförråd ser ut, du och jag är ment to be.



Shit vad smart du ser ut när du läser lagboken säger Viktoria,,, fan Vickan ta en bloggbild säger jag. Denna lilla stund var tvungen att förevigas. Jag läser om dödförklaring, skitintressant faktiskt. Så nu kan jag dödförklara er alla när jag vill! Eller?


Min för stunden nya favoritbok. Lagboken och Harry Potter är och förblir mina stora favoriter.


Vickan har fastnat i Roffes egna forskningsmetodikbok.


Inte konstigt att lärarna på min skola kan kännas omotiverade när sån här hemsk konst hänger i lärarrummet.
Hellre har jag tomma väggar än Eva Ekedahl på väggen.

Wooooo måste springa nu!!


Kommentarer
Postat av: Ps

vilken är du tänd på nu som kör truck?

Ove

2009-02-04 @ 20:47:22
URL: http://soholat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0