Dejtingguiden

Innan jag går iväg till spexmötet där vi idag ska läsa manus och bli tilldelade roller ska jag så här på måndagskvällen bjuda er på några tips som ni kan fundera över till på fredag. Att förberede sig en hel vecka innan arbetsveckan är slut är A-O.

Hur ska du visa ditt intresse?

- Ögonkontakt är viktigt! En blick som håller sig kvar lite längre än vad som egentligen är nödvändigt är oslagbar.

- Glada personer drar människor till sig. Ingen kommer närma sig dig om du ser bitter ut. Se alltså glad ut, som att du verkligen stortrivs med att vara där.

- Uppträd som att du vill bli uppmärksammad. Stå inte med ryggen till. Detta innebär dock inte att du ska göra några psykadeliska dansmoves på dansgolvet. Gadda inte ihop dig med dina vänner, ingen antar utmaningen att försöka bryta igenom muren av dina brudpolare för att nå fram till dig. De flesta låter hellre bli än att utsätta sig för den plågan.

Sådärja nu har ni något att fundera över! Mystiska mannen har räddat min dag, eller om jag ska överdriva lite så har han räddat min vecka... Ingen orkar slösa energi på att vara långsint... och näe jag kanske inte heller är guds bästa barn ;) MEN pappas bästa barn måste jag väl ändå va?!! "Trumvirvel"

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hoppas du får en riktigt bra måndag och en underbar start på veckan! :) Ha det bäst nu!

2009-02-16 @ 18:55:42
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Olivia

Bra tips! :) Ska tänka på det ;) Gå gärna in på min blogg och kolla in lite olika inlägg som verkar intressanta :D Vem vet, du kanske blir så intresserad så du vill följa min blogg med bloglovin' . Om du vill det så är det jätte enkelt. Det ända du behöver göra är att trycka på länken där det står hur många premuranter jag har sedan förstår du nog resten. Ha en bra kväll!

2009-02-16 @ 19:25:27
URL: http://oliviaeliasson.blogg.se/
Postat av: susan & Tyra

Senaste skallret om Chris Brown www.tyrassusans.blogg.se

2009-02-16 @ 19:59:31
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Gaia

Bra tips! Ha det bra! :D

2009-02-16 @ 20:08:52
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0