Den gyllene skräcken på järnet


Min lilla vän är inte längre en vän, det är den gyllene skräcken som våldför sig på mina vänner. Den svarta lilla piskan är rekvisita btw, enbart där för att krydda tillvaron. Jag drack ett glas vodka på kåren när vi var där och käkade taco buffé och sen har allt denna kvällen gått utför. Ordvitsarna och skämten är de lägsta som någonsin infunnit sig på Faluns gräddhylla. Det spårade ur redan på väg hem från kåren då Sofia skrämmer upp mig med hemska gynekologincidenter så nu kommer jag definitivt inte våga ta ett cellprov. Sofia sa att det gjorde ont långt efter att verktygen avlägsnats och att hon till råga på allt fick en liten blödning. Gynekologen spräckte Sofias mödomshinna, hon är icke längre officiellt oskuld,, oskulden togs av gynekologen, vilket öde.
Jag svammlar och fumlar med orden, raggmunk blev till raggrunk,, Vill ni ha receptet? Runka av ett ragg och ni har en raggrunk. Jaaa så låg är humorn ikväll.
En sak som är säker är att den gyllene skräcken aldrig kommer in under kjolen på mig, han stönar som en slagborr och är allmänt otrevlig. Han har fått sin egna lilla plats i mitt tomma vinställ.. Hur vore det om mina gäster i fortsättningen tar med sig en flaska vin till värdinnan?

Camillas signalament
Jag, Sofia och Hanna står utanför kåren i kylan och väntar på Camillas uppenbarelse... Långt där borta kommer någon vandrandes,, kan det va hon? Jorå säger jag, jag känner igen Camilla på flera mils avstånd, blå jacka, gul mössa, 150 cm lång.. Är du verkligen helt säker säger Sofia.. Jag kisar med ögonen för att se om något mer signalament stämmer överens.. Japp där kom ciggen fram, kan inte va nån annan än hon ;)

Nu ska jag fortsätta äta glass och tämja den gyllene skräcken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0