Jag älskar alla hjärtans dag

Den här dagen började som en skitdag men efter att Interflora sprungit upp och ner i min trappuppgång hela dagen så älskar jag numera alla hjärtans dag. Jag har fått så många blombud idag att mina vaser tagit slut. Mina snapsglas är fulla med rosor i alla dess färger. Vem är det som sänder alla dessa rosor till mig? Kan det vara Måndagsklubben som visar sin kärlek till mig?
Det blev lite för mycket med alla blommor, jag utvecklade en liten allergisk reaktion och fick springa hem till Camilla för att kurera mig. Det var dock ingen bra idé då det visade sig att Camilla har hela lägenheten full med orkideer som hon fått av alla sina beundrare. Satan tänkte jag så nu sitter vi här med munskydd och sniffar nässpray.
Mitt i allt elände sitter vi nu och väntar på vår pizza som anländer snart. Pizzan som vi inte har pengar till men lyxhora som jag är så har jag resurser.

Ikväll blir det Melodifestival! 
Hoppas alla haft en bra Alla hjärtans dag! Camilla räddade min dag. Jag har räddat Emils dag med ett kärleksbrev indränkt med parfym! Det här med kärleksförklaringar är min dolda talang. 

Ta mig lite med en nypa salt så blir alla glada och nöjda ;)

All min kärlek till er kära bloggläsare.



 


Kommentarer
Postat av: emil

pusss

2009-02-14 @ 18:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0