Köldknäpp för fan

Ja jag måste fan va knäpp som tar mig ut i kylan klockan halv 7 för att springa. Det var så kallt att det sved i lungorna varje gång jag andades in. Men efter mina heta drömmar inatt behövdes den där lilla springturen för att svalka ner mig.
Har hunnit duscha och slängt i mig gröten och snart måste jag rusa väg upp till skolan för att gå på en föreläsning i forskningsmetodik, och nej det är inte så spännande som det låter. Efter föreläsningen ska jag försöka hinna till aerobicpasser som börjar kl 12, vi slutar då men jag ska hoppas på det bästa att vi får sluta kl halv istället.

So long

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

vill man springa så gör man det oavsett tid! :) ha en fin dag kram!

2009-02-02 @ 10:23:10
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0