Lördag?

Näe det känns inte ens att det är lördag idag, hah antar att det var för bra för att vara sant att ha haft tre bra dagar i rad och på den fjärde sprack det. Men det är helt okej att känna så här kl 9 på morgonen. Ska spinna klockan 10, det kommer göra susen! Spinningen är enda passet där det ibland kan vara fler karlar än tjejer och vem tackar inte nej till att vila ögonen på en svettig spinningkropp som en inkörsport till helgen? Spinningmuskler är det snyggaste... Gymmuskler är som silikonbröst, plastigt och tråkigt. Sen att många av spinningkarlarna är 40+ gör det bara ännu bättre.


Jag har laddat med té och lite musik medans jag skrev inlägget så nu kan ni bortse från att jag skrev att detta var en dålig dag. Efter spinningen ska jag och soffipropp till bolaget och inhandla findricka för statens pengar, era skattepengar. För studiebidraget vi får från staten shoppar vi på bolaget, på så sätt får ju staten tillbaka sina pengar.. är jag ute och cyklar nu? Jisses vilka funderingar jag har så här på morgonen..

Nu ska jag slänga på mig träningskläder och skutta bort till friskis.
Terese, Elin och Carro, ha det cpkul på kryssningen!

Citat av spinnande gubbe på friskis efter morgonpasset igår: Livet är inte bara rosor och champange
Det har jag fått klart för mig att så är inte fallet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0