Silvia, Viola och Maria: Vi är så galna!

Rackans bananer vi glömde gå till skatteverket och göra namnbytet, nu kommer jag få dras med mitt namn tills på måndag när det öppnar igen. Jag ska byta namn till Angelica Silvia Karlsson, jag behöver ett nytt andranamn fort som tusan. Mitt nuvarande andranamn är icke det vackraste, men Camillas andranamn slår det med hästlängder,, Viola är dock ett mycket exotiskt namn. Under alla omständigheter med korkade karljävlar blev den här dagen mycket extraordinär. Heldag med Tessan och Camilla gjorde susen för mig men dock inte för mitt plugg. Jag ska skjuta på min dead line tills döden skiljer oss åt.
Dagen började med en skagenmacka på Faluns nya café som jag inte kommer ihåg vad det heter, sen gick vi på stan i flera timmar och sölade oss fram på våra stackars fötter. När vi inte orkade gå längre satte vi oss på en ljugarbänk. Jag är en 15-åring i sällskap av två alkoholisttanter på en öde bänk i Falu city. Avslutade med två timmars besök på America take away. Jag har haft det skitkul idag verkligen och nää jag bryr mig inte ens om att jag egentligen har massvis att göra för det var helt klart värt all tid i världen. Tack Tessan och Camilla för att ní förgyllde min dag, nu är jag laddad som aldrig förr inför spinningen imorgon.

Nu ska jag dricka cola light och chilla framför teven. Denna helgen visades bli den bästa på länge. Jag behöver minsann ingen alkohol för att ha kul =)

So long meine lieblings!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag måste också tacka. Kommer sova gött inatt!

2009-02-28 @ 19:49:02
Postat av: Anonym

Angelica Maud Karlsson är väl fint?!

2009-02-28 @ 19:56:08
Postat av: Tessan

tack tack tack själv! jag är glad att jag åkte fast jag egentligen inte hade orken i förmiddags.

2009-02-28 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0